Saturday, April 17, 2010

Post Tak Bley Tido

0237 hrs
April 18, 2010

Beberapa jam yang lepas, mata aku dah betul2 layu. Kepala aku pening. Dan masih pening. Migrain rasanya. Tapi hati aku masih melonjak keriangan. Aku rasa penangan kek coklat tadi kot.

Hari ni kitorg celebrate birthday Monica. Gambar2nya ada dengan kawan aku, si Ya. Tunggu la lepas habis exam nanti, aku update lagi dengan gambar2 sekali termasuk gambar2 yang selama ni aku peramkan hahahaha...janji ni.

Sakit kepala sebab asek membaca readings atau kertas kajian (Research Paper) untuk YKT 111 (salah satu subjek wajib semester ni). Kalo tak silap, nama paper tu Teori Komunikasi dan Masyarakat - banyak menyentuh tentang analisa kritikal bla bla bla...Marxism theory tentang masyarakat etc. Kepala pun dah jadi bingung.

Owh...tadi aku dgn rumate aku bleh plak sembang tentang lelaki. Nak kata pillow talk, tak jugak pasal2 dua2 tengah berkain dan bertuala nak p mandi - Sarung Talk??? Before mandi...

Anyway, the talk was good. Although I do think I did most of the talking (as usual la ini radio tak le stop punya). I'd love/like to hear what she thinks about the opposite sex lebih lagi. Of course la before this ada but it seem like, most of our talks biasanya akan end up dengan jokes about few ppl and berkisar hal yang sama hahahahaha.... not really a serious discussion.

When I said 'jokes about few ppl' bukan bermakna kami mengumpat org...oh, tidakkk..... Cuma, apabila bercakap tentang kualiti ini dan kualiti itu pada seseorang lelaki, kitorg akan cari org2 yang dikenali and padankan kriteria itu pada org tersebut. Kinda... mix and match. I know guys also biasanya ada talk mcm ni. How big should a gir's boobs should be, how skimpy her outfit should be supaya senang diorg nak tgk lurah2 yang tidak sepatutnya...u get what I mean?

But for us, when we talk about guys, it's normally about, adakah dia seorang yang boleh dipercayai? Bolehkah dia memimpin (walaupun kau student USM, tidak semestinya kau pandai MEMIMPIN) etc... And sometimes, we do talk about physical attraction. Hensem atau tidak hensem tolak ke tepi. It's about, is he strong enuff untuk protect pompuan yang dia sayang?

I know it's kinda objective... sangat dasar. But, like men, pompuan suka lelaki yang 'kelelakian'. Ask any women (kecuali pelacur tepi jalan or mata duitan), of course dia akan kata dia nak lelaki yang matang, kelelakian (macho) and bertanggungjawab untuk menjaga dia.

Sama jugak mcm lelaki yg nak pompuan cun melecun sampai melelh segala cecair badan etc utk jadikan bini 9tapi bila bini kau bt perangai, kau kata nak bini tak lawa tp setia dan bertanggungjawab pulak padahal awalnya kau yang gatal gila asek nak tgk luaran...ambek kau)....

Actually, I dunno what's my point here hahahahaha...awalnya just nak kasi tau yang kitorg sembang pasal lelaki. I got mine already but my rumate still single...tatau la pulak kalo dalam hati ada yang dah berkenan muahahahahaha (mati aku lepas ni dia kejar dengan parang hahahaha)

Ok la...lepas ni nak tido dah... NAK TRY tido... nite2 world. Nite2 JY.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin