Wednesday, April 27, 2011

End Of Another Semester

My last papers for this semester's final exam was Tuesday evening (yesterday la). I startes packing all my stuff since last night. Today was a busy day, continue packing and went to see my lecturers untuk ambik balik my assignments and ... to meet them la.

Sesi mengumpat bersama pensyarah wakakaka.

And then balik bilik, sambung packing. I was very excited cos I'm flying home tomorrow. I packed everything ~ Malam ni aku tido tadak selimut, makan petang tadi pinjam sudu member. Memang terbaik la hahaha.

Sambil-sambil makan, I chat with one of my CUS senior, dari USM Kubang Krian (SA).

Chat dengan dia, buat aku teringat kat senior sorang lagi yang aku mention dalam post ini ...

Yang membawa kepada senior-senior dalam senarai di bawah :
  1. Kuyat Keji Berkaki Pendek
  2. Adik Monyet Perasan Guy
And senior-senior yang lain.

Nama sebenar mereka aku malas nak letak. Aku pakai nama yang Kuyat Kaki Pendek tulis dalam post ini. Lagi menarik wakakakaka ~

Well, in CUS this semester, aku rasa... I'm blessed kot. And these people too. Kot la. Atau aku perasan sorang-sorang.

I really love our CUS. This year. The family thingy yang we make, I really felt like I'm in a family. Not only sebab kesusahan yang melanda diri daku ini baru-baru ini but even masa lain-lain pun. The tease, the enjoyable moments, the sad moments... Semua moment yang ada, I really, really treasure it.

Some of the senios, termasuk Adik Monyet Perasan Guy, akan datang balik for Master program (God's will). And I'm happy to hear that. But some ~ akan balik for good. And, that's sad.

You see, we're not that close with each other sebelum ni. Sebab we all ada... like, group sendiri. So, we hang out biasanya with people we're comfortable with. But this semester, we get to know each other more and better sebab of perpecahan groupie (ada yang dah grad, move out of their comfort zone, expand thier horizon etc) ....

So, it's a positive thing cos we get to know semua orang dalam CUS. And we hang out together A LOT. Like, every week... in gathering and pergi church sama-sama. Sampai boring aku tengok muka yang sama every week. Nafsu nak menggatal dengan diorang pun dah takda wakakaka.

Okay2...

Dalam post ni , aku setuju dengan apa yang Kuyat katakan. Aku pun dah lebih banyak spend time di blog. Buka tenet je, terus buka blog. And menurut Kuyat Rage dalam komen, it makes us feel closer dengan bercerita cerita yang ntah-hape-hape dalam blog. Well, that's our way of sharing kan?

This semester pun aku berpeluang mengenali Monyet Dillema ni sebab dia datang sambung Master. And ~ she's cooler than I thought. Sama gila macam Monyet Kaki Pendek. And that is REALLY COOL sebab sebelum ni aku ingat dia jenis yang kontrol ayu gitu.

Now, these people ~ dalam senarai di atas dan yang tiada dalam senarai... iaitu Kuyat-kuyat Jantan (dengan ekor di depan wakakakaka ~ sorry guys, I feel like I REALLY need to put this) are the few incredible, funny and interesting people I met in USM.

And to those yang memang akan balik kampung selamanya, I will really, really miss you people.

Well, sebelum aku naik belon esok pagi, I just wanna apologize to all of you (my CUS family) kalau-kalau aku ada tersalah kata, terkasar bahasa n perlakuan. If you know me, you know that aku ni memang jenis cakap lepas, cakap tak fikir (break dah rosak) and sometimes, aku bergurau terlebih. What ever hurtful things I said, tak kira la sama ada I meant it or not, I just wanna say, I'm sorry.

For seniors yang akan or planning to continue your Master, we'll be waiting for you and hopefully, cita-cita nak sambung tu tercapai.

For seniors yang nak bekerja, all the best in looking and searching for your dream job. Iy's hard out there. If you ever feel wanna give up, just think that God is actually dah prepare something good for you. Cuma perlu mencari. God akan bagi what we need when it's the right time (peringatan untuk aku jugak hahaha).

For seniors yang masih tak sure nak buat apa, all the best in whatever you plan to do (kalau sudah ada plan). Just pray and ask for guidance.

For other CUS, see you next semester.

Enjoy your long holiday, all the best for those going for internship and kumpul la cerita sebanyak mungkin untuk kita bergossip nanti hahahahaha~

Love,
mexxx

No comments:

Post a Comment

LinkWithin