Wednesday, November 18, 2009

banyak yang berubah


kelik kelik mata sudah dekat hujung tahun...haha aku bukan lagi yang bulan 5 itu
setiap hari berekot dgn geng2, beg gantung2 dan jalan sambil balas sms
sangat la student
kalo 5 bulan dulu sy sedang memasak telur di petang hari sambil jenguk di luar
oh harini cerah dan akan berjoging mengelilingi tasik unimas
atau
petang ni akan pg kuching makan sambal rojak dan sotong kangkung lalu memanggil nama diel vic dan hakim
dan sewaktu hujung minggu baju akan bertukar
menjadi metroseksual dan riki akan memakai stengah botol parfum
oh ya dan geng2 yang akan tiba2 datang dgan cheesecake dan berbalas2 cokelat atau bertanya info burger alamanda
tarikk nafasssssss...k aku rindu kuching...dua kali ulang aku rindu kuching
sekarang ni..bukan aku yang lama lagi...
joging masi di teruskan..kekadang cuma aku dan saya dan aku sorg..x kesah la kan
yang penting dah jumpa geng2 xkurang jg hebat di sini
nel dgn ketawa bahak yg sgaja mok d cover, ow ya nel itu adalah sejenis makanan laut
dan berbadan 3 kali ganda dari aku
mika adalah agar2 jeli dragon fruit, kaki sama pala..mungkin sbb dia pandai minum dan x mabuk dan suka melepak biarpun hujan atau panas..
herna lebih kepada rumpai2 laut..yg melambai2..kecil dan lompat2..sgt hebat di medan peperangan dan aktif
omar..haha..adalah ikan buntal...ssuka menyisip nyisip...kadang lari dari sangkar...tp jarang jumpa sbb bini ada jaga slalu...baik ikan itu
dan felici...hmm dia kuat enjin...mcm kreta api ja salu..tiba2 pandai meletop...hmmm yg penting dia selamba monyet dan pandai berenang
... rojak dan sotong kangkung...masi perlu pg kuching jg...bilamasa dapat lagi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin