Saturday, July 25, 2009

Setem Dan Yasmin Ahmad

July 25, 2009
1559 hrs

Tayangan Setem seharusnya berlangsung jm 1500hrs td. Aku bergegas dari Dewan Utama Pelajar ke Dewan Tengku Syed Putra untuk tayangan itu. Malangnya, dalam perjalanan, aku dimaklumkan tayangan batal!

Kecewa!

Yang bagusnya, aku boleh refund ticket. Itu bagus. tp tak cukup bagus sbb aku NAK tgk filem tu.

Dan malam td, aku br berkesempatan tengok berita. Itu pun Nightline. Salah satu yang menarik perhatian aku adalah berkenaan Yasmin Ahmad.

Bagi yang mungkin belum tahu, boleh click link pada nama sutradara terkenal tersebut [atas]

Secara ringkasnya, Yasmin mengalami stroke ketika berada di Sri Pentas semalam.

Owhh...aku masih lagi berlegar-legar di ruang biru siber sedangkan Selasa depan aku ada ujian hangul!

Entah macam mana.. malam ni try pulun what I can!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin