Wednesday, January 27, 2010

Hari apa hari ni?

January 27, 2010
1428 hrs

Duit... duit... duit... duit...

Hari2 asek fikir mana nak cekau duit. Dan pakai apa nak cari duit. Aku baru balik dari pusat mahasiswa. Ambik poster and dapatkan cop kebenaran tampal poster di area USM. Poster untuk Charity Through Photography yang akan berjalan dari 8-12 February akan datang. Sponsored by Canon (Nikon jangan marah aaa... bukan aku yang cari sponsor)

Aku di bahagian publisiti. Club yang dah lama aku nak join and learn somthing darinya. Dulu time kat kolej tak berpeluang.

Dari Isnin sampai hari ni, jadual aku penuh. Sampai hari dan tarikh pun aku lupa. Esok ada talk. Kempen Kesedaran Kanser Payudara anjuran PRIDE dengan kerjasama Lembaga Penduduk dan Pembangunan Keluarga Negara(LPPKN).





Akan ada Saringan kesihatan - BMI dan tekanan darah serta pemeriksaan klinikal payudara. Percuma. Admission for the talk is also free. The event starts at 1400 hrs and will end at 1615 hrs. Venue? Dewan Budaya, Universiti Sains Malaysia.

Seriously, aku sungguh rasa seakan-akan hidup dalam satu dunia yang aku tak kenal. Setiap pergerakan aku, setiap apa yang aku buat, terasa seperti mimpi. Dan paling parah, aku belum menyaipkan satu pun tugasan untuk semester ni. untuk oral? Lagi la parah sebab aku tak sedia tajuk pun.

Apa kene dengan ko ni minah oooiii....

I better wake up secepat yang munkin. Living in dreams won't help me or do anything good for me.

Time tido pun jadi tunggang langgang. Haiyaahhhh...

WAKE UP!!!!

By the way, pelajar2 USM sekalian, VOTE FOR ABEL BENJAMIN LIM untuk CALON UMUM!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin