Monday, March 29, 2010

What Now?

March 29, 2010
1609 hrs

Baru habis post answer pada forum YKT 112. Teruk, kan?
Semalam mengedit gambar untuk SHE. Dan hari ini akan sambung, termasuk video nya. Rabu ada interview dan seterusnya. 2 dinner sudah lepas, aku boleh tarik nafas lega. Aku seronok masa CUS Nite. Jadik MC yang membebel ntahahahantah kat depan. But it was fun. Kerana ramai2 mungkin. Dan kerana aku ada kuasa veto untuk merapu di depan hahahahaha sengal~

By the way, dalam banyak2 esemen, aku baru dapat tau 1. Not good one hahahaha. But, itu lah. Just live with it. I'm never good with theories anyway. Pandang depan! I wonder apa yang aku bakal dapat untuk esemen yg lain2.

I can't wait to be home. Sarawak. Bintulu.

Owh, btw, JY kesayangan aku dah pun selamat terbang ke Nippon. Katanya dia akan mendarat di Kyoto dan naik tren sampai ke destinasi terakhir. Last msh dari dia adalah jam 2340 hrs malam tadi. Jam 0500++ hrs aku try antar msg. Sampai la ni tak delivered. Maybe takle langsung la kot (uwaaa...!!!).

Apa pun, sekarang aku kene habiskan semester ni. Exam tak lama lagi. My strategy? Sleep banyak2 dan mimpikan jawapan! LOL!!!!





Aku MC untuk CUS Nite ^^

1st time diconteng2 muka... aku rasa mata sangat berat hahahahaha (budus!)

Aku masih berhutang gambar photo charity (Tow Boo Kong + Bird Park), Chap Goh Mei, Photo Dinner dan sekarang tambah lagi satu, CUS Nite... dasar pemalas kau ni!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin