Tuesday, July 20, 2010

Bintulu In My Heart

July 21, 2010
1206 hrs

Have class at 1pm till 2 pm later. Odd time, isn't it? Well, nak buat macam mana. Kalau yang mengajar tu Deputy Dean, kena ikut jadual dia la.

I can't sleep last nite. With my migrain and all. I tried to... dengan menggosok-gosok kaki di tilam (normally, this will make me sleep). And playing games on my phone. But last nite, tak dapat tido langsung.

So, I decided to play games on my computer instead.

But, in the end, aku buat kerja lain. I was browsing thru my photo albums (hundreds of 'em) in my pc. And I came across these few yang aku ambik recently. Taken at Bintulu Promenade time aku jalan2 dengan dua orang kawan, Edward and Dayang... few days before Dayang menamatkan zaman bujangnya...

Aku share di sini la k...



We went there in the evening. Bila matahari dah ready nak melabuhkan tirai. The view was great. And aku bawa boyfren aku jalan2. Dah lama tak spend time dengan dia. Aku tak ambik banyak photo.



Gambar yang di atas ni adalah my favourite. Gambar yang pertama and kedua ambik guna slow shutter. Nampak sayup sayap cahaya matahari. Dan memenangkan.



We didn't talked that much masa tu actually. Masing-masing melayan perasaan ha3. We stopped kat satu tempat and I saw awan mcm kat atas tu. Bersendirian.



This is Dayang and Edward. Clown in my life ^^

Bukan 'clown' yang bernada insulting ok. When I'm sad or feel alone, dengar diorang bergelak ketawa dah cukup bagus untuk aku. They are my 'Bintulu' yang sentiasa ceria, walaupun dalam hati tengah gundah gulana ^^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin