Monday, August 24, 2009

Cerita Gambar

August 25, 2009
1423 hrs

Lagi setengah jam aku ada kelas. Tapi aku masih nak menabur beberapa baris ayat dan segumpal gambar untuk sajian mata korang.

Aku, seperti yang korg sedia maklum, kembali menjadi pelajar. So, kehidupan pelajar itu, datang lagi. Makan biskut hari2 dan sebagainya. Aku ambik kursus Komunikasi. Bercadang untuk major dalam Filem dan Penyiaran semester depan dan minor dalam falsafah atau kemungkinan bahasa. Kita tengok dulu mcm mana ok...



Semester ni aku ambik Pengantar Falsafah. nak tengok mcm mana gayanya aku bersilat dalam subjek ni. Kalau gerak silat aku nampak cantik, aku lanjutkan ke langkah seterusnya. Tapi kalau sumbang, amek bahasa la gayanya...

Setakat ni mcm best... Thank God aku boleh catch up walaupun lembab sket.... Dalam post sebelum ni aku kan dah cakap aku mmg 'lembu' sikit...




USM ada sediakan bus untuk pelajar. Tapi disebabkan aku ni bukan penyabar orgnya, so aku selalu berjalan kaki ke kelas. I know... I know... ada yang kata jauh etc tp bagi aku, berjalan tu lagi cepat. Dan lagi, aku dapat kuruskan badan wakakakakaka... Cuma satu je la masalahnya. PANAS. Dan untuk mengatasai masalah tu, aku dah mula berjinak2 dengan sunblock. Aku pakai SUNPLAY. Ok la bagi aku....



Haaa... apa benda ni??? Yang ni aku tak nak citer...korg teka sendiri k...



Malam semalam... August 24, 2009 adalah hari kelahiran seorang teman sehostel aku. Maka, dengan itu, kitorg beramai2 buat surprise pary untuk dia. Nama pun surprise party, bukan dia sorg yang terkejut. Kitorg pun terkejut sbb ada beberapa masalah yang takde dalam perancangan ahahaha...mende la aku citer ni. Pa pe pun, the cake was damn good... American Chocolate Cake.


























Dan set gambar yang terakhir ni adalah gambar Convex yang dah berkurun aku janjikan muahahahaha... Enjoy!






















No comments:

Post a Comment

LinkWithin