Saturday, August 22, 2009

From Bintulu With Love

August 23,2009
1437 hrs

Aku menaip dr handphone. Lokasi LCCT. Saja nak test try blogger nyer
'blog via phone'. Harap2 menjadi la k.

Ekceli aku br blik dr kampung halaman terchenta. Dan ati ni msh lg kat
sm wpun jasad da slamat touch ground Tanah Malaya. Borneo pujaan ati
ku huhu.

Cuti sminggu rasa x ckp. Memang cuti x pernah ckp. Malangnya aku kena
sedar sepantas mungkin sbb kelas akan blangsung esk and aku ada
presentation! Hari berikutnya pulak ada oral test untuk Korea pulak.
And ada lg beberapa esemen yg aku da bt ala kadar.

Kadang2 kan, tawar hati rasanya nak trus blajar. Tatau nape. Aiyoyo,
teruk. Nasib baik stakat ni, akal waras ni msh bfungsi. Aku x blh la
nak bt smthng separuh jalan.

Be strong okay.

Ehm, byk yg aku nak blog. Byk gmbr aku nak share. Byk cerita aku nak
pdengarkn. Tp, kemalasan dan kebuntuan yg mlanda dan bsarang dlm kpala
otak aku mbtkn sgalanya tbantut. Br sebaris ayat, aku quit. Aku rasa,
era blog lama aku jarang2 ada penyakit ni. Blh katakn, tiap kali aku
mengadap blog, ada je benda yg aku ceritakan. Seolah2 kene possesed
pulak by d keyboard. X brenti2 jari aku menari, mluah stiap kata yg
menerjah ke fikiran.

Well, aku rasa takat ni dulu. Aku nak stdy sket smtara menunggu
connecting flight ke Pulau Mutiara.

Till then.....

--
Sent from my mobile device

No comments:

Post a Comment

LinkWithin