Thursday, August 27, 2009

One Penny For This Crap

August 28, 2009
1429 hrs

Aku di library. Double check assignment takut ada typo error. Aku selalu ada typo error. And then mengemaskinikan kebun aku. Ronda2 di alam maya.

Aku kebosanan walaupun melambak2 keje nak dibuat. Sebelah aku ni sorg member tgh buar ass sains politik dia. Sangat menarik actually. Pasal politik Myanmar. Aung San Suu Kyi. Does that nama means anything to u? Maybe not. Aku sebelum ni pernah dengar tapi tak pernah ambik tau. Dan semalam, maksud aku, malam tadi, masa aku dan dia tgh buat ass ttg akta2 etc, dia sempat ceritakan serba sedikit tentang Suu Kyi ni.

Sangat2 menarik wooo...

Aku nak bercerita panjang lebar pun tak boleh sbb aku takut maklumat yang aku sampaikan nanti salah pulak. So, rajin2 la google kan pasal wanita ini iye?

Umph...actually aku ada kelas lepas ni. Dan aku tgh sembang dengan cousin aku and Syaszy kat facebook. Pa pe hal...nanti aku story lagi.

Mintak2 tak hujan sepanjang hari esok. 'Stok' dah nak habis hahahaha...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin