Thursday, December 31, 2009

2010

January 1, 2010
1118 hrs

Wow, weird typing '2010' sbb dah used to typed 2009. Cepatnya masa berlalu. Makin lama, makin tua dunia kita. Kita pun sama makin tua. aku je yang menten muda hahahaha... perah santan!

So, how was ur New Year celebration?

Celebrate di rumah ka?
Celebrate di kedai mamak ka?
Celebrate bersama yang tersayang ka?
Celebrate dengan family ka?
Celebrate sorang2 ka?
Celebrate dengan member ka?
Celebrate dengan orang yang tak dikenali ka?
Celebrate dengan kerja?

Aku tiba Kota Lumpur ni malam 29hb December atas beberapa urusan yang tak membuahkan apa-apa hasil.

Dalam masa yang sama, aku sempat berjumpa dengan 2 orang badut dalam hidup aku. Dua orang yang sentiasa membuatkan hati aku berbunga2, kembang kuncup dan rasa di awangan. Mereka juga mampu mengeluarkan ledak tawa maksimum aku dan itu sangat menyeronokkan.

Mawi & Emma


Kitorg berjumpa malam 30hb (kan?...kalo tak silap aku la hahahah). Emma bawa kekasih baru dia jumpa aku dan pak cik aku dan kitorg drive ke Wangsa Maju utk bertemu Mawi di Wangsa Walk. Malam tu, makan di Popeye (1st time...sedap tuuuu)...

Well, seronok dapat jumpa member lama. Fun! Sayangnya dan budusnya, kitorg tak ambik gambar. Rupa Mawi sebijik mcm org hilang akal ahaha...and dia dah boroi sikit.

Dan keesokan harinya, aku dan pak cik aku pergi ke Mid Valley. Aku temankan dia mencari baju n suar untuk kerja. Penat gak le pusing2 kat sana. Tapi, sebelum tu, kitorg makan lagi kat Popeye ahhahahahahahaaa.... gila mengidam!

Cari punya cari, akhirnya jumpa la yang berkenan kat hati dia.

Masalahnya, time tunggu train lak nak ke KL Central. Train delay, aku haus, penat dan err...lapar.

Malam yang sama, setelah berjaya tiba di KL Central, aku, pak cik aku and member sorg lagi, si Andy... bergerak ke KLCC untuk countdown New Year.

Aku ada amek gambar. So did Andy. But tunggu la nanti kalo dah sampai Penang aku uploadkan.

Ok la...aku nak p mandi n get ready makan tengah hari n lepas tu, balik ke Penang!

Actually, aku tak bernafsu sangat nak update blog hahaha...tapi aku rasa aku harus post something. Banyak lagi gambar pending. Kalo ada masa, aku uploadkan, k...

Happy New Year 2010 everyone!
Have a blessed year ahead and moga kita bertambah kaya n senang tahun ini. Amen!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin