Wednesday, December 2, 2009

kalau la tilam aku itu tauhu

saya selalu termimpi mimpi yang tilam saya akan bertukar menjadi tauhu
mimpi selalunya sesuatu yang pelik dan berbelit belit jauh lari dari logik matematik atau hukum newton satu ke tiga
biarpun dalam mimpi sy akan bermimpi lagi maksud saya mimpi itu dalam mimpi
dan kadang kadang mimpi dalam mimpi dalam mimpi dan dalam mimpi mimpi kepada mimpi ke mimpi mimpi ..adakah kamu paham apa rasa cokelat itu?
tapi bila sy bangun sy akan berkata ...oww...bukan mimpi basah tapi tauhu...dan bukan mimpi perempuan tukang urut cina..
sebab tauhu dgan perempuan urut cina xda kaitan dan xmampu membuat kan saya stim
tapi dasyat...esok lepas mimpi...dan dalam mimpi lagi ..dan dalam mimpi itu saya terbangun dgn badan penuh tauhu...reput bersama tauhu...atau di makan...atau lemas di dalam tauhu..pelik kan
ok lupakan ganti dengan bread lepas ni dan extra mayonis yawrrr
sy sedang bercadang utk mmbeli tilam kerna rasa sial lepas ada ura2 berbunyi
ow tilam kamu nmpak x ubah seperti tempat lap kaki...dan saangat bnyk tompok...dan peta...dan blablabla...
saya akan jawab...ya saya lupa tutup tingkap selalu bila jalan dan hujan akan mencurah2 setompok setompok dan membentuk corak tersebut..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin