Tuesday, December 22, 2009

riang ria ampun di hari natal



oleh kerana natal hampir tiba2 rasa teramat panas...panas dan panas

disebalik pokok2 krismas, salji2 yg palsu dan si penunggang santa claus

semua nampak riang dan sejuk

tapi aku masih berasa panas dan letih

lesu x bermaya...

mungkin bnyk sgt berbuat salah tapi sengaja berdiam mmbatu

ya bnyk org kata aku ini batu..batu tembaga, batu kelikir, batu yang murah

bnyk sgt makan gula batu, tebu di bibir di biarkan saja

sebut pasal meminta maaf

oh ini merupakan bulan pengampunan..

..bagi mreka yg pengunjung tetap ke church mesti faham kecuali aku..

sedang aku mengelamun panjang...berfikir...apa best minta ampun

cv kamu hebat,cemerlang, gemilang tapi sorry, sebab ko x dapat keja tu

/ya saya paham, saya sangat hebat utk kamu/

sorry gaji kamu bulan ni keluar lepas krismas

/ x cukup sekadar sori!!!aku dah mok mati makan pokok krismas dan salji!!/

sorry lupa pungut baju kamu

sorry duit kamu aku terpakai beli air haritu

sorry kreta kamu tercalar

hal sorry yang x ikhlas itu sungguh memuak kan

kadang2 pengunaan perkataan sorry itu sudah berada di tahap yg melampau

dan kdg2 perkataan sorry itu x di perlukan sama sekali

mungkin ganti dengan...pencuci pinggan,pagar, pasir, pemanaz microwave

apa2 ja lah yg x sedap di sebut

tapi bila bersama geng,member rapat..

pernah kah kamu meminta maaf bila melakukan sesuatu yang kamu rasa mungkin dia,

mungkin aku, atau siapa2 yang lain salah??

oh mungkin ego...saya bodo dia bodo..dia buat ni saya buat tu, buat pa aku cakap sorry dia wajib

siol

ok waktu makan perut berbunyi...sori geng sang housemate

aku pinjam maggie korg...

/macam la korang perasan hilang muahahahaha!!!/

urhpp..ya salah seorg yang muak dan masi guna


No comments:

Post a Comment

LinkWithin