Thursday, September 3, 2009

Aku banyak sangat masa terluang hari ini

Sept 4,2009
1206 hrs

Jadi aku tiba di tempat perjumpaan CUS lbh stengah jam awal. Nampak
mcm over excited pulak haha.
Aku ingat nak p lib td. Buat research untuk 2 lagi assgnmt yg blum
siap. Tp dlm minggu ni, aku luangkan hampis semua ms tluang mbaca
bahan2 ilmiah sampai naik tepu otak ni. So, I decided to give my
little brain some rest. Nant petang sikit br pergi lib kot.
Aku rasa mcm bdn aku lemah sgt 2 3 menjak ni. Adakah krn fikiran aku
jg skrg dlm keadaan yg lemah? Aku rasa sgt2 tak senang ati dan tak
selesa dgn keadaan ini.
I'm still reciting rosary. Daily. And I'll try to keep it that way
until bila2. Hopefully. Sebab, time tu je aku rasa ketenangan total.
Harap2 kekal selamanya. Dan aku jgk berharap agar zaman kegelapan
dalam hidup aku ni berakhir secepatnya. Kalau org boleh get on with
life, aku pun sure boleh.
Ganbatte!

--
Sent from my mobile device

No comments:

Post a Comment

LinkWithin