Tuesday, September 8, 2009

GIRLS DAY OUT!!!!!

September 08, 2009
1848 hrs

Pada hari Isnin, yakni semalam, aku dan geng2 perempuan ku keluar berjalan2 setelah mengharungi minggu yang memenatkan. Kami ke mana???





Sudah tentu bukan ke perpustakaan seperti dalam gambar di atas... Dah nak pecah kepala asek ke sini, so, kita nak buat sesuatu yang meringankan kepala otak dan juga memenatkan. Maka, kami ke Queensbay Mall...

Dan mencuba segala jenis pakaian di kedai2 yang ada dalam QB itu...



Selain itu, kami juga cuba menyamar jadi mentadak dengan melekatkan badan di dinding yang berwarna warni seperti baju kami. Contohnya, seperti yang dilakukan oleh temanku ini hehehehe....



One of my friend dapat voucher untuk shopping di Forever 21, jadi, kami pun p la sana temankan dia. Sedang dia memilih apa yang berkenan di hati dan di dompet, kami pun melihat2, memegang2 dan men'try2' apa yang berkenan di mata dan di hati. Contohnya seperti apa yang aku buat ini. Sejelas2nya aku camwhoring dengan topi yang sangat lawa tapi harganya ke langit...I'll never wear this in public. So not me...!



Dan set2 gambar yang berikutnya adalah gambar kami di luar QB Mall. Sementara menunggu bus, kami duduk di tepi tepian dan mengambil gambar.





















Kalo korg perasan kan, kulit aku ada dua tona warna. Tgn or lengan aku a bit brownish, thanks to the mighty sun for that perfect tan. But my feet, pucat je. Huhuhuhu... Semuanya kerana aku selalu berjalan dalam panas di kampus. Tak apa la... biar berbelang sekali sekala dalam hidup.



Dan... sambung semula aktiviti camwhoring... konpem korg dah bosan tgk gambar kitorg kat cni huhuhuh.... Takpe la. Next entry, sumthing interesting plak.





No comments:

Post a Comment

LinkWithin