Thursday, September 24, 2009

Kemalangan Pelik di Hari Raya 4


agak pelik bila ku pikir2 kan balik
semalam sgt panjang cerita nya
hari raya ke 4
teda satu pun dalam plan...
slepas tido spjg ari aku bsiap2 mok pg makan
tingok jam dah mok pukul 8 malam
ok..celcom broadband dah mok hampir seminggu xdpt guna
pg check kat celcom centre pun xdpt buat apa2
jalan agak suram mlm ni
kreta satu dua ja lalu
sampai d dayang enterprise
tlepon bebunyi...perut dari tadi berbunyi
krrrrrgggg
'kiki ha'
  • halo
  • kupikupi mana ko
  • aku drive tok..pahal?
  • g rumah ku mlm tok, ikut cdak mcG
  • uhhh?aku dah on d way mk g makan tok!
  • xda2...ko mesti pg juak
  • pakey baju melayu?
  • apa2 jak kawu...asal ko selamat sampey g rumah jak...tlepon kw cdak mcG dah OTW
  • ok2
"tupp dial mcG"
  • halo mcG whr u guys
  • at my uncle house
  • u goin to kiki house after this rite..i join u guys
  • ok then u come to taman tungku la makan here 1st
  • ok!!
"yes makan free hahahahahha!!!"
semua sgt cepat berlaku mlm tu
balik,tukar baju melayu
terbang pg rumah kiki terus
perut sdah penuh makanan dr rumah uncle mcG
rumah budak ni mmg basarrr sakali dan mau masuk rumah pun susah
mcm masuk bilik kebal ja
chit chat chit chat
jam 11.30
ok upacara di tamatkan melihat mak kiki sdah bingung
siap sindir..eh ingat mo tido drumah tadi
hhahahaha
mmg pandai buat lawak
masing2 bawa jalan..mcG p hantar tracy
fairuz balik
aku??blur mata masi blum ngantuk
mcm skrg ni
k singgah d cp...cuci mata
ramai org pakai baju melayu d cp
erghhh nyaman sekali angin malam
duduk sambil tinguk mv rambo d tv
tlepon"grggggg"
*gary*
  • ko d mana
  • cp...cuci mata
  • datang s2...kami d meja no 2
  • ahh sy pakai baju melayu la
  • pg tukar cepat
  • erghhh mcm nda d undang ja ni
  • ehh plan last minit jg ni
  • ehh nemau la best lagi cuci mata sini cp
  • datang ja!!!
  • sepa jg semua?
  • geng2 aritu jg
  • freska?
  • dia teda datang jakkk cepatt!!
  • coming
  • yesh!
hmmm ingat mo minum skit ja mlm tu
tp mmg cibai sekalistahu aku mlm tu aku sgt low profile
tiba2 geng dorg sorg ni dtg tanya
  • !@#$%^ bahasa yg aku xpaham
  • ehh aku bukan org swak
  • dari mane?
  • sabah
  • owww jadi ko ingat ko hebat la
  • ehh xda la
  • ko minum ni..baru kau taw camna org sarawak minum
cibai dalam hati ku...melebih2 plak
sampai jeans aku dbasahkan sial
semua dtuang..kalo aku besar dari nya mau ja aku patahkan hidung
mlm tu rasa x stabil jak
semua bepusing2
memori pun hilang padam datang kembali
dan tragedi pun berlaku
dalam keadaan x stabil
terhuyung hayang pg kreta
aku penah lagi teruk dr ni
dalam hati ku bkata2
mesti balik
mesti balik rumah..mandi...tidoo
ada sikit dramatik la time di parking kreta...sial dagu ku mcm patah d tumbuk
dahi ku benjol
sialan sialan anjing bajingan
sdah hampir sepuluh tahun aku x pernah dbantai
sialan anjing bajingan
aku drive dgn slamat meninggalkan bandar
kota malam penuh tragis
entah semena2 bila aku buka mata jalan raya dah x lurus
yg ku tau aku naik canada hill
wtf!!?
melencong
jalan pusing2 kiri kanan
dan tiba2 aku dah dlm belukar
sial aku lihat bintang penyuluh jalan merangkak naik ke jalan raya
cek poket satu benda pun xda
ok turun balik pg cek kat kreta
mana kau hp
mana kau hp keluar la jangan membawa sial lagi mlm ni
ok jumpa kat bawah kerusi
tlepon gary...x angkat2...sial
tlepon valen
  • helooo[tune tido]
  • pok aku eksiden[tune kesakitan,tangan tpulas kepala hantuk stering]
  • ko kat cney tok?
  • canada hill...aku tunggu kat tepi jalan
  • k...datang tunggu jak sia
  • k pok
nasib2
aku baring atas jalan raya yg luas
melihat mlm yg malang
brapa kali ku cium tar jalan
ehh aku masih hidup
tangan ku masih boleh merasa wakakakakak
jantung ku sakit skit kena hempap
k muka masi ada hahahah
tiba2 ada satu bayangan org dari jauh
jalan kaki kot naik g atas
lalu aku...pastu pegang bahu
  • ok dik?pahal ni
  • xda pa2..nunggu member
org tu berlalu..sapa miak malaya tok
hmm biarkan..layan kemalangan dulok
hmmm blablabla
sms ni kecoh la
mau minta tolong bnyk songeh plak
slepas stengah jam valen smpai..kreta dtarik...nasib bberapa mat rempit turun membantu
aku tinggal kan malam tu dgn seribu penyesalan
menyesal mmg x guna
buat bodo jak la..benda dah jadi

tapi slepas sehari baru memori ku pulih
aku bangun tadik jam 9 mlm
okay semua masi bercantum
berpikir apa sbnrnya blaku
dan sepa org yg tegur aku itu
tgok time kemalangan..k aku tlepon valen jam 4..hari raya ke4
mmg sialan
dan tmpat aku kemalangan itu mmg sgt sempurna utk menjunam
>>kuburan lama
huhuhuhu sepa ka kau yg menegur aku itu...wahai mahluk...trima kasih
mgkin sy patut minta tolong kau bawa ku pergi saja
ok hari ni masi x dpt makan nasi...dagu mcm misaligned skit...dan xdapat tido menghadap bantal
dan muka lebam
kepala sakit
dada lebam
lengan pulas....padan muka ko
padan muka
!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin