Thursday, September 3, 2009

Bukan Untuk Difahami

Sept 3,2009
2114 hrs

This is my second post via my phone. Hopefully success like the first
one. Well, regarding my last post 'Holier Than Thou', itu cuma luahan
hati aku. Aku tatau ke mana nak lepaskan apa yg aku rasa so I blog it.
I'm sorry if ada yg tak paham.
Uncle Bernard, ake bek tisen kumbin kelo terangkan inu ya' ake typed na.
Korg2 smua, secara mudahnya, apa yg aku blog adalah gambaran jiwa.
Jadi, kalau ada yg tak paham, maknanya benar2 kacau la jiwa aku
hahaha.
Owh, and aku nak jelaskan bahawa 'note' yg korang baca ni bukanlah
note sbnrnya. Apa yg korang baca ni sbnrnya sedutan dr blog aku di
http://pegak.blogspot.com yg linknya ada jg aku letak kat bwh profile
pic.
Secara mudahnya, apa yg korg bc ni adalah 'fikiran' aku. Dan untk
pengetahuan smua, info ini aku hebahkan pd mereka yg tak tau sb ada yg
bertanya.
Ekceli, aku x suka sgt note ni sb npk kosong muahahaha. Cuba tgk blog
aku, warna warni. Hm, dan aku harap, hidup aku pun mcm 2 jg.
Hopefully, things will turn out better.
Owh, lg satu. Aku x mention secara terang apa yg aku luahkan dlm post
yg lepas sb aku tak mau manusia itu diketahui.
Em, ok semua, aku nak study. Minggu depan ada test. Ganbatte!!

--
Sent from my mobile device

No comments:

Post a Comment

LinkWithin