Monday, October 5, 2009

Bila Rasa pening Kepala...lalalala

October 5, 2009
1543 hrs

Hari ni birthday Yam. Kawan merangkap housemate aku masa diploma. Ntah apa dia buat sekarang, apa size dia sekarang, kat mana dia sekarang... suma aku tatau. Yang aku tau, dia masih hidup. Buktinya, dia rep msg2 aku hahahha...

Sekarang ni adalah masa untuk semua org pening kepala beramai2. Termasuk la aku.

Aku ada sorg kawan. Katanya nak berenti keje. Padahal, elok2 dia dah ada keje, yang sesuai dengan kelulusan dia. Minat pun, aku rasa mmg minat dia la. Tapi, kenapa? Aku ada tanyakan, tapi dia masih tak bercerita. Tak apa. Kasi dia tenangkan fikiran dulu. Mungkin dia pun sedang dalam period pening kepala.

Well, bila rasa pening kepala... gunakan minyak angin cap kapak...okay? Atau pun, gunakan perkhidmatan 'tong sampah'...

Now, when ur wearing something tht doesn't flatter u at all... mcm something tht makes u like granny and someone said u looks better than u usually are, what does tht means? Jealousy? Hates?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin