Friday, October 9, 2009

Raya 2009

October 9, 2009
1930 hrs

Ni sumer 'master piece2' aku n Kak Nani masa Raya krkrkrkr...

Gambar aku dengan family dia. Kak Yati, ayah akak, mak akak dan aku yang comel kikikiki





Aku and Kak Nani memaksa org amek gamar kitorg. Tempat yang sama je cuma kitorg switch place.







Akak sedang membuat pecal ikan pari. 1st time aku makan and aku takle stop. SEDAP! Bahan2nya adalah : tengok sendiri dalam gamar. Malas aku nak terangkan hahahaha....











Pecal ikan pari yang dah siap. Makan plak dengan asam pedas (gambar lasssttt skali). Asam pedas favourite kuuu...











And dalam gambar seterusnya adalah fesyen rambut yang aku rasa2 nak try masa hadiri kuliah....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Sekian, cerita Raya dari saya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin