Tuesday, October 27, 2009

maluitubodoh

setibanya aku di pintu gate itu.....
ya mcm tu la bermulanya cerita pada hari kemarin sehingga tangan bergegar xdpt menaip
smpai jam 12 malam berakhir
utk pengetahuan umum beliau baru sj melepasi hari2 gentirgertak
intebiu bersama riangria CSR merupakan detik menyeksakan
apa rasa bila nmpak sorg lelaki sebesar almari ku..pangkat besar[agaknya]memandang sinis kpd anda
menyepetkan mata dan memberi pandangan dari tepi melihat anda dari hujung kakikekepala
yaa aku org itu..aku la si kerdil berketinggian 168cm,duduk berhadapan,
alangkah baiknya jika aku selamba kambing
ataupun zero emosi sperti kucing
brapa kali dia nak skan muka ak..dia ni tgok mulut aku ka tgok mata aku ni heheh..kejap2 tgok tangan aku
ok smthg wrong...mesti pelik kalo sesi itu di filemkan
dan xpayah bg aku tgok sbb slalunya nmpk bodo dan sungguh bukan aku hahaha
apa2 pun sgatla berharap jika post itu menjadi milik ku
hahhahaha sgt kuranghajar dah terhantukbrtengadah
yangpenting akudahmencobacoba
sampainantidoakangueberjaya

No comments:

Post a Comment

LinkWithin