Monday, October 19, 2009

ketik ketik tahi mata



hari keselasa membuat ku terdodoi sementara
kerja ku yg cuma sejam beri lecture pastu...yeah mengular dalam ofis
kegiatan yang pasti, ber chatting,FB[jahanamkan thesisku], mengacau rakan2 pejabat,
berasap..bnyk sbenarnya aktiviti menarik bila dah boring

bila ku susun balik timeline aku utk beberapa bulan ni
bnyk sgt aktiviti dan ada jg y clash..huhhhhh
hujung minggu ni ialah upacara memakan rambutan langsat dan durian[jumaat plg best]
RTeo dtg ada training kat sini jadi perlukan masa paling kurang 6jam utk minum dgn dia
kekawan bro mgkin turun dari brunei melepaskan dahaga...woarrr
belum lagi kreta yang masi dalam proses pembetulan...yorobi dan kucing drumah yg masi
mencari anak2 nya yang hilang
dan kekawan utk hujung bulan ni aku benar2 kompius....ada 3 event yg perlu ku langsaikan
hutang...dan 3 event ni di masa yg sama dan sangat la bagus kerna aku sudah menaburkan janji2 manis ku
1. Farah n d geng rempit nya membawa parti di amoerbar...yeah ku rindu tempat itu..meja bulat di mana pondan itu menari terjatuh dan darah bertaburan[darah kotor kot]...
2. Jenny dan sekutu nya serta kaki2 jagung nya..birthday party[ini merupakan last party utk mereka sbb next year semua dah grad...oww farah (''_)]..di sambung juga dengan haloween
3. dan tiket memandu free ke kota kinabalu, bercuti di pantai rasa ria memanjat pokok kelapa dan bermain kuburan pasir di mamutik...dan ianya percuma kerna mmber ku yg keboringan di miri tetiba berubah tabiat menjadi kaki jalan
kan bagus kalo aku ada doremon,atau mempunyai teknik pemisah badan naruto atau penjelmaan semula dalam matematik algebra kejuruteraan tahap3..dan sy harap kalo sy xpg paham2 la..bukan geng di lupakan..bukan kerna cinta..bukan kerna janji sakti tetapi aku juga suka merempit...
dan skrng.....2 sms
[digi] sebagai pengguna digi anda layak utk menerima insuran...blablalbla aku belom mati ponn....k next
[nana]"busy ka?ada kelas ka?"
"x, napa?"
"30th october?"
"napa tarikh tu?"
"sampai hati kau!?"
"ermm sy belom pun buat salah apa2 time tu?napa?"
"birthday sy la?!huhhhh"
"owhohoho sorry..k happy birthday!"
"wajib balik"
"("_)..ewww"
okay...skrg tiga menjadi empat dan saya tak patut ...terlepas janji lagi....huhuhhu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin